مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 20:302021-10-08ورزشي

میزبانی مشهد از مسابقات بین المللی کشتی چوخه و جشنواره اقوام ایرانی


در دیدار رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی بر میزبانی مشهد از مسابقات بین المللی در رشته کشتی چوخه و سایر رشته های ورزشی زیر نظر این فدراسیون تاکید شد.

- ایسنا/خراسان رضوی در دیدار رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی بر میزبانی مشهد از مسابقات بین المللی در رشته کشتی چوخه و سایر رشته های ورزشی زیر نظر این فدراسیون تاکید شد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در سفر 1 روزه به مشهد مقدس با مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی دیدار کرد و در این جلسه بر میزبانی شهر مشهد از مسابقات بین المللی کشتی چوخه، رقابت های بین المللی بازی های بومی محلی و جشنواره بازی های بومی محلی اقوام ایرانی تاکید شد که قرار است سال آینده این رقابت ها به میزبانی مشهد برگزار شود.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در این دیدار گفت: در آینده نزدیک فدراسیون روستایی و بازی های بومی ومحلی مسابقاتی را در سطوح مختلف ملی و بین المللی برگزار خواهدکرد.

وی در این دیدار توضیحاتی در خصوص برنامه تدوین شده برای دهه کرامت ارایه کرد و پیشنهاد برگزاری لیگ کشتی چوخه را مطرح و امکانات خراسان رضوی برای برگزاری این رویداد ورزشی به ویژه آستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مشهد از مسابقات بین المللی کشتی چوخه و جشنواره اقوام ایرانی

میزبانی مشهد از مسابقات بین المللی کشتی چوخه و جشنواره اقوام ایرانی