مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-08سياسي

مسئولین با هنجارشکنان قاطعانه و عبرت آموز برخورد کنند


خطیب نماز جمعه قم با اشاره به اینکه هنجارشکنان در قم به چند دسته تقسیم می شوند، گفت: گروهی با علم و عمد به دنبال ترویج فساد در این شهر هستند و از روی عمد خانمی را با پوشش نامناسب میان جمعیت می آورند و در گوشه ای کمین می کنند و زمانی که کسی متذکر شد ناگهان .

- ایسنا/قم خطیب نماز جمعه قم با اشاره به اینکه هنجارشکنان در قم به چند دسته تقسیم می شوند، گفت: گروهی با علم و عمد به دنبال ترویج فساد در این شهر هستند و از روی عمد خانمی را با پوشش نامناسب میان جمعیت می آورند و در گوشه ای کمین می کنند و زمانی که کسی متذکر شد ناگهان آن چند نفر بیرون می آیند و حمله می کند که دستگاه ها باید با این گروه قانونی، قاطعانه و عبرت آموز برخورد کنند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که در مصلا قم برگزار شد، عنوان کرد: ماه صفر مکمل ماه محرم بود ماه صفر پیام مهم پیروزی خون بر شمشیر را در خود طنین انداز داشت.

وی در رابطه با دستور رهبر معظم انقلاب ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کشور کره اظهار کرد: این دستور حاوی پیام توانمندسازی، حمایت از تولید ملی و یک راهبرد مهم برای عملی کردن مفاهیمی مانند جهش تولید، توسعه و حرکت در مسیر استقلال و خودکفایی جمهوری اسلامی است که قبلاً تذکر داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین با هنجارشکنان قاطعانه و عبرت آموز برخورد کنند

مسئولین با هنجارشکنان قاطعانه و عبرت آموز برخورد کنند