موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-08اقتصادي

بازار نفت چشم به راه نیم تریلیون دلار سرمایه گذاری


آژانس اعتبارسنجی مودیز در گزارشی برآورد کرد اکتشافگران نفت باید بودجه حفاری را به میزان 54 درصد افزایش داده و به بیش از نیم تریلیون دلار برسانند تا کمبود عرضه قابل توجه را تا چند سال آینده متوقف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسسه مودیز اینوستورز سرویس در گزارشی اعلام کرد شرکت های حفاری نفت و گاز طبیعی که از فروپاشی سال گذشته تقاضا و قیمت ها آسیب دیدند، به بهبود اخیر بازار واکنش نشان نداده اند.

این صنعت معمولابا توسعه جست و جو برای میادین بهره برداری نشده به بهبود وضعیت واکنش نشان می دهد.

در حالی که قیمت های بین المللی نفت و گاز آمریکا امسال به ترتیب بیش از 50 درصد و 120 درصد افزایش پیدا کرده است، پیش بینی می شود هزینه های حفاری در سطح جهانی امسال هشت درصد رشد می کند.

تحلیلگران مودیز در این گزارش نوشتند: این میزان خیلی اندک است تا جایگزین آنچه این شرکت ها در سال 2022 استخراج خواهند کرد، شود.

هر گونه فشاری از این دست در بحرانهای فعلی که اقتصادهای آسیایی و اروپایی تقلا می کنند پیش از زمستان ذخایر سوختشان را تقویت کنند و قیمت ها مدام رکوردشکنی می کنند، به سرعت اتفاق خواهد افتاد.

صنعت اکتشاف باید به میزان قابل توجهی بیشتر هزینه کند به خصوص اگر تقاضا برای نفت و گاز تا سال 2025 از سطح پیش از پاندمی فراتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار نفت چشم به راه نیم تریلیون دلار سرمایه گذاری

بازار نفت چشم به راه نیم تریلیون دلار سرمایه گذاری