مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-07ورزشي

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ مختاری به فینال نرسید


نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران با شکست برابر حریف ارمنستانی از رسیدن به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان بازماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ، محمدرضا مختاری در وزن 72 کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل امویان از ارمنستان با نتیجه 10 بر 6 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

مختاری پیش از این در دور نخست، کریستوف بورگر از اتریش را 9 بر صفر به برتری رسید، سپس برابر لی از کره جنوبی12 بر 2 به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز مقابل غنی زاده از آذربایجان، 9 بر یک صاحب برتری شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در ادامه این رقابت ها، پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم آخرین نماینده ایران در 4 وزن نخست است که در نیمه نهایی به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه به روی تشک می رود.

در وزن 77 کیلوگرم، محمد علی گرایی دارنده 2 مدال برنز جهان در دور نخست مقابل آیک مناتسکانیان از بلغارستان با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و راهی هشتم نهایی شد.

وی در دومین مبارزه نیز مقابل جلا بولکوادزه دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از گرجستان با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل رومن ولاسوف دارنده 2 طلای جهان و 2 طلای المپیک در همان تایم نخست با ارائه نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ مختاری به فینال نرسید

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ مختاری به فینال نرسید