مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-07سياسي

هیچ آسیبی به تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندرچابهار وارد نشده است


مدیردفتر فناوری اطلاعات سازمان بنادر گفت:یکی از بنادری که هوشمندسازی آن مورد توجه قرار گرفته، بندر چابهار است.

لذا تلاش شد به واسطه وقوع طوفان حاره ای شاهین هیچ آسیبی به سرویس ها، - به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در سومین جلسه کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی بندر چابهار، نتایج اقدامات مدیریت بحران در حوزه فاوا توسط متولیان امر، تأثیر برنامه ها و مصوبات جلسه مدیریت بحران مشخص شد.

بر این اساس، نتایج حاکی از آن است که هیچ آسیبی به سرویس ها، تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندر وارد نشده و بلافاصله پس از عادی شدن شرایط، خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت پایدار در حال ارائه است.

علیرضا قربانی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص گفت: یکی از بنادری که سازمان بنادر هوشمندسازی آن را مورد توجه قرار داده، بندر چابهار است از این رو تلاش شد به واسطه وقوع طوفان حاره ای شاهین هیچ آسیبی به سرویس ها، وارد نشود.

وی با بیان اینکه افزایش پهنای باند ارتباطی با سازمان و همچنین دیگر ارگان ها با توجه به توسعه زیر ساخت ها و فناوری های جدید مورد بررسی قرار گرفت، افزود: راه اندازی درگاه واحد خدمات الکترونیک در بندر چابهار و مکانیزه کردن فرآیندهای تردد و فناوری های هوشمندسازی بندر از دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ آسیبی به تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندرچابهار وارد نشده است

هیچ آسیبی به تجهیزات و اطلاعات الکترونیک بندرچابهار وارد نشده است