مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-07ورزشي

صعود مختاری و پشتام به نیمه نهایی قهرمانی جهان/ شکست گرایی و حذف عباس پور


نمایندگان اوران 72 و 82 کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان شدند اما عباس پور در وزن 55 کیلوگرم حذف شد و گرایی در 77 کیلوگرم نیز مقابل حرف روس شکست خورد.

- نمایندگان اوران 72 و 82 کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان شدند اما عباس پور در وزن 55 کیلوگرم حذف شد و گرایی در 77 کیلوگرم نیز مقابل حرف روس شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2021 در اسلو پایتخت نروژ، نمایندگان اوزان 72 و 82 کیلوگرم ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند اما عباس پور در وزن 55 کیلوگرم حذف شد و محمد علی گرایی در 77 کیلوگرم نیز مقابل حریف روس تن به شکست داد.

در وزن 72 کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف کریستوف بورگر از اتریش رفت و در پایان در مدت زمان 3 دقیقه و 17 ثانیه با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

وی در دومین مبارزه نیز برابر لی از کره جنوبی در همان دقیقه نخست با نتیجه قاطع 12 بر 2 به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله به مصاف غنی زاده از آذربایجان رفت و در ادامه درخشش خود در همان تایم نخست با نتیجه قاطع 9 بر یک صاحب برتری شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود مختاری و پشتام به نیمه نهایی قهرمانی جهان/ شکست گرایی و حذف عباس پور

صعود مختاری و پشتام به نیمه نهایی قهرمانی جهان/ شکست گرایی و حذف عباس پور