مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-07سياسي

دینداری بدون عمل به احکام الهی مورد قبول نیست


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه دینداری به عمل به احکام الهی مورد قبول نیست، گفت: محبان اهل بیت باید اعمالشان نیز صالح باشد.

- ، آیت الله رضا رمضانی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) که به همت هیئت متوسلین به ائمه اطهار (ع) رشت در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) خواهر امام این شهر برگزار شد، گفت: انسان باید فهم خود از اهل بیت (ع) را عرضه کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه ما نباید دین را از خودمان تفسیر کنیم بلکه باید با تکیه به قرآن و عترت سخن بگوییم، افزود: متأسفانه برخی حرف هایی می زنند که هیچ مستند دینی ندارد.

وی به انحرافات دوره امام رضا (ع) اشاره و تصریح کرد: یکی از این انحرافات غلو در گفتار بود که البته ائمه معصومین (ع) در برابر غلوها و تعریف و تمجیدها مقابله می کردند.

آیت الله رمضانی با خطرناک خواندن رواج تملق گویی و چاپلوسی در جامعه، تاکید کرد: انسان باید از این رذائل فاصله بگیرد و به دنبال اصلاح خود باشد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه امام رضا (ع)، پیوند محبت و اطاعت را مورد تاکید قرار داده اند، افزود: متأسفانه امروزه همین موضوع به انحراف کشیده شده است و کسی که محبت اهل بیت (ع) را داشته باشد ولی عمل صالح انجام ندهد، مورد قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دینداری بدون عمل به احکام الهی مورد قبول نیست

دینداری بدون عمل به احکام الهی مورد قبول نیست