مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-07فرهنگي

«خورشید کاروان» به اجرا نرسید/ اکبری مبارکه فاطمیه به صحنه می آید


محمود فرهنگ با اشاره به اینکه سال جاری شرایط برای اجرای «خورشید کاروان» فراهم نشد از اجرای نمایشی با موضوع زندگی زنده یاد کریم اکبری مبارکه در ایام فاطمیه خبر داد.

- محمود فرهنگ با اشاره به اینکه سال جاری شرایط برای اجرای خورشید کاروان فراهم نشد از اجرای نمایشی با موضوع زندگی زنده یاد کریم اکبری مبارکه در ایام فاطمیه خبر داد.

محمود فرهنگ کارگردان نمایش خورشید کاروان که همه ساله در ایام ماه صفر روی صحنه می رفت، درباره اینکه چرا این اثر نمایشی در سال جاری به صحنه نرفت، به خبرنگار مهر گفت: سال جاری به دلیلی تعطیلی های اخیر کرونایی سالن های تئاتر بسته بودند و زمانی باز شدند که دیگر فرصت کافی برای تمرین و آماده سازی نمایش خورشید کاروان و اجرای آن در ماه صفر سال جاری را نداشتیم.

وی با بیان اینکه خیلی دوست داشتیم امسال نیز خورشید کاروان را روی صحنه ببریم، یادآور شد: سال گذشته نیز به دلیل شرایط کرونایی خورشید کاروان را در قالب نمایشنامه خوانی اجرا کردیم ولی امسال شرایط برای اجرا یا نمایشنامه خوانی مهیا نشد.

برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم تا سال آینده خورشید کاروان را روی صحنه ببریم.

مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی در ادامه سخنان خود درباره روند برگزاری یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان توضیح داد: امسال برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خورشید کاروان» به اجرا نرسید/ اکبری مبارکه فاطمیه به صحنه می آید

«خورشید کاروان» به اجرا نرسید/ اکبری مبارکه فاطمیه به صحنه می آید