مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-07بين الملل

آمریکا مقامات اتیوپی را تهدید به تحریم کرد/ گوترش: هیچ طرح سیاسی در اتیوپی نداریم


آمریکا تاکید کرد احتمال دارد در پاسخ به نقض حقوق بشر در اتیوپی که یک درگیری نظامی-سیاسی مستمر در اقلیم تیگرای این کشور وجود دارد، تحریم هایی علیه مقامات آن اعمال شوند.

- آمریکا مقامات اتیوپی را تهدید به تحریم کرد/ گوترش: هیچ طرح سیاسی در اتیوپی نداریم آمریکا تاکید کرد احتمال دارد در پاسخ به نقض حقوق بشر در اتیوپی که یک درگیری نظامی-سیاسی مستمر در اقلیم تیگرای این کشور وجود دارد، تحریم هایی علیه مقامات آن اعمال شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد: نشست امروز شورای امنیت برای جلب توجه ها به اتیوپی بوده و می تواند تحرکی در این زمینه محسوب شود، این کار آسان نبود؛ اما ما توانستیم اعضای شورا را برای بررسی شرایط اتیوپی کنار هم جمع کنیم.

گرینفلید در ادامه گفت: همانگونه که می دانید (جو بایدن) رییس جمهوری آمریکا دو هفته قبل حکمی را امضا کرد که به ما امکان می دهد، تحریم هایی را علیه افرادی که در نقض حقوق بشر و مانع تراشی در کمک های بشردوستانه دست داشتند، اعمال کنیم و این مساله در صورت نیاز قابل اجرا است.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه از دولت اتیوپی خواست به این سازمان اجازه دهد بدون هیچ مانعی کمک های بشردوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مقامات اتیوپی را تهدید به تحریم کرد/ گوترش: هیچ طرح سیاسی در اتیوپی نداریم

آمریکا مقامات اتیوپی را تهدید به تحریم کرد/ گوترش: هیچ طرح سیاسی در اتیوپی نداریم