مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-07پزشكي

درمانگاه های رازوجرگلان با کمبود پزشک مواجه است


رییس شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان گفت: مراکز بخش غلامان در حال حاضر با یک پزشک فعالیت دارد نیازمند پزشک دیگری است، مرکز کلاته ابریشم در حال حاضر به مدت یک هفته است که هیچ پزشکی ندارد و مرکز شهر یکه سعود نیازمند یک پزشک دیگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رازوجرگلان، رضا علی یوسفی صبح امروز در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در این شهرستان 8 مرکز درمانگاهی با عنوان مراکز شبکه بهداشت و درمان فعال است که مرکز شهری شبانه روزی راز و شهر یکه سعود مجوز فعالیت شبانه روزی دارند و مراکز غلامان، راستقان، باغلق، کلاته ابریشم، تنگه ترکمن و حصارچه از دیگر مراکز فعال بهداشت و درمان این شهرستان است.

وی گفت: تمامی این مراکز دارای داروخانه فعال هستند که فعالیت های همچون ویزیت بیماران، خدمات بهداشت محیط، خدمات واکسیناسیون، خدمات دندان پزشکی در 6 مرکز (راز، غلامان، کلاته ابریشم، باغلق، یکه سعود و حصارچه) مراقبت مادر و کودک، مراقبت از مادران باردار، خدمات بهداشت و روان و واکسیناسیون و بازدید از منازل انجام می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان افزود: به جز مرکز شهر راز و یکه سعود که شبانه روزی هستند و ارائه خدمات می کنند دیگر مراکز بخش غلامان که در حال حاضر با یک پزشک فعالیت دارد نیازمند پزشک دیگری است و مرکز کلاته ابریشم در حال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه های رازوجرگلان با کمبود پزشک مواجه است

درمانگاه های رازوجرگلان با کمبود پزشک مواجه است