مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-06اجتماعي

پلاک های قشم، سرگردان میان منطقه آزاد و ناجا


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قشم گفت: اختلاف نظر سازمان منطقه آزاد قشم و ناجا در خصوص تفاهم نامه یاد شده، موجب بروز مشکلاتی برای صدور پلاک های مخصوص تردد در قشم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ دوم راهور محمدعلی ملایی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا بیان کرد: در بحث ساخت پلاک با مشکلات و معضلاتی مواجه بودیم که با پیگیری های به موقع این مشکلات حل شدند و هم اینک در بحث پلاک خام کم و کاستی وجود ندارد و به اندازه نیاز پلاک ملی و پلاک قشم در انبارها موجود است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی بین خواند و افزود: در یک بازه زمانی حدودا 20 روزه مراکز تعویض پلاک تعطیل شدند، از این رو ارائه خدمات به مردم با مشکل مواجه شد اما به محض خارج شدن مراکز تعویض پلاک از تعطیلات کرونایی و بازگشایی این مراکز شاهد عادی سازی و بهبود روند خدمت رسانی هستیم.

سرهنگ دوم راهور  محمدعلی ملایی ادامه داد: در شرایط کرونایی پلیس راهور ناجا برای بهبود خدمت رسانی به مردم دو اقدام مهم انجام داد که اولین آن ها نوبت دهی الکترونیکی و اینترنتی و دومین آن ها تمدید اعتبار وکالت نامه ها بود که در قشم هم به زودی این اتفاق خواهد افتاد و نوبت دهی مراکز تعویض پلاک اینترنتی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاک های قشم، سرگردان میان منطقه آزاد و ناجا

پلاک های قشم، سرگردان میان منطقه آزاد و ناجا