مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 18:402021-10-06سياسي

در انتخاب استاندار ایلام اولویت با نیروهای بومی باشد


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: در کارهای اجرایی استان دخالتی ندارم، وظیفه خود می دانم که برای کمک به استان ایلام از نیروهای بومی و  نخبه حمایت نمایم چون اگر حمایت و وحدت نباشد استان آسیب می بیند.

- حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمیتبار در دیدار با رؤسای ستادهای مردمی آیت الله رییسی با بیان اینکه انتخاب استاندار بومی، انقلابی و جهادی باید در اولویت قرار گیرد، اظهار کرد: وحدت بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و احزاب می تواند منجر به انتخاب اصلح ترین استاندار شود و بنده به هیچ عنوان به دنبال فرد خاص و گزینه خاصی برای استانداری نیستم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: در کارهای اجرایی استان دخالتی ندارم، وظیفه خود می دانم که برای کمک به استان ایلام از نیروهای بومی و نخبه حمایت نمایم چون اگر حمایت و وحدت نباشد استان آسیب می بیند.

منتظری، دبیر ستادهای مردمی آیت الله رییسی نیز در این دیدار گفت: مقام معظم رهبری به عنوان پدر معنوی انقلاب اسلامی، ریزترین مسئله جامعه را بطور دقیق بررسی، تجزیه و تحلیل می کند تا به نظام آسیبی نرسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از گذشت 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، در ورودی های سیستم استخدامی دقت و نظارت کافی وجود ندارد، افزود: هر کجا نیاز باشد به خاطر نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخاب استاندار ایلام اولویت با نیروهای بومی باشد

در انتخاب استاندار ایلام اولویت با نیروهای بومی باشد