مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-06بين الملل

بایدن در ایالت میشیگان با تظاهرات ناگهانی همراه با فحاشی مواجه شد


رییس جمهوری آمریکا که در حال حاضر به منظور تبلیغ برنامه ها و طرح های ناکارآمد خود در حمایت از اقتصاد و بودجه دولت بدهکار تریلیون ها دلاری، در ایالت میشیگان به سر می برد با اعتراضات ناگهانی توأم با فحاشی مواجه شد و معترضان شعار «بازسازی بهتر اقتصاد» را سر دادند.

- رییس جمهوری آمریکا که در حال حاضر به منظور تبلیغ برنامه ها و طرح های ناکارآمد خود در حمایت از اقتصاد و بودجه دولت بدهکار تریلیون ها دلاری، در ایالت میشیگان به سر می برد با اعتراضات ناگهانی توأم با فحاشی مواجه شد و معترضان شعار بازسازی بهتر اقتصاد را سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فاکس نیوز، بایدن در حالی وارد میشیگان شد که جمعی از معترضان خشمگین در نزدیکی محلی سخنرانی رییس جمهوری، منتظر او بودند.

روزنامه دیترویت فری پرس تعداد مخالفان جو بایدن را حدود 500 نفر اعلام کرد.

روزنامه مزبور نوشت: بسیاری از معترضان شعارهایی توأم با توهین و فحاشی علیه رییس جمهوری در منطقه هاول در حدفاصل بین دیترویت و لانسینگ مرکز ایالت میشیگان سر دادند.

به نوشته دیترویت فری پرس، روزنامه نگارن هم با سر دادن شعارهایی علیه بایدن همزمان با عبور یک وسیله نقلیه سبزرنگ مخالفان که روی آن شعار بدون بایدن درج شده بود، تظاهرکنندگان را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن در ایالت میشیگان با تظاهرات ناگهانی همراه با فحاشی مواجه شد

بایدن در ایالت میشیگان با تظاهرات ناگهانی همراه با فحاشی مواجه شد