مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 14:402021-10-06بين الملل

قطر: باید برای آنچه جهان از طالبان می خواهد نقشه راه وضع کرد


وزارت خارجه قطر اعلام کرد، بدون به رسمیت شناختن طالبان امکان تعامل با آن وجود دارد و جهان باید مشخصا آنچه از طالبان می خواهد و آنچه به آن خواهد داد را مشخص کند.

- وزارت خارجه قطر اعلام کرد، بدون به رسمیت شناختن طالبان امکان تعامل با آن وجود دارد و جهان باید مشخصا آنچه از طالبان می خواهد و آنچه به آن خواهد داد را مشخص کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لولوه خاطر، معاون وزیر خارجه قطر در گفت وگو با فارن پالسی که امروز، چهارشنبه منتشر شد، گفت: طالبان درک می کند که نیاز دارد از سوی جهان به رسمیت شناخته شود.

از این رو می خواهد دیده شود کما اینکه آنها عملا تغییر کرده اند.

خاطر اشاره کرد، عکس گرفتن گروه طالبان با برخی پزشکان زن، همراه با پرچم افغانستان، حفظ کارمندان رده دوم، عدم اخراج هیچ یک از کارمندان کاخ ریاست جمهوری همه اموری هستند که بر این فرضیه تاکید می کنند.

این مقام وزارت خارجه قطر توضیح داد: دوحه به طالبان اطلاع داده در حال حاضر هیچ دلیلی برای شتاب جهت به رسمیت شناخته شدن نیست؛ اما در عین حال نیاز به تعامل با آن نیز وجود دارد.

این مسؤول قطری گفت، عکس مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در کنار ملاعبدالغنی برادر، رییس دفتر سیاسی طالبان در حین امضای توافقنامه دوحه به منزله موافقت واشنگتن با اقدامات طالبان یا رویکرد حکومتداری آنها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: باید برای آنچه جهان از طالبان می خواهد نقشه راه وضع کرد

قطر: باید برای آنچه جهان از طالبان می خواهد نقشه راه وضع کرد