مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-06اقتصادي

20 میلیارد ریال خسارت طوفان به تاریخ سیستان و بلوچستان


طوفان حاره ای موسوم به شاهین نه تنها جان شش انسان را در جنوب شرقی ایران گرفته است و تعدادی صیاد نیز بر اثر آن ناپدید شده اند که به آثار تاریخی جنوب استان سیستان و بلوچستان تا به حال 20 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

- طوفان حاره ای موسوم به شاهین نه تنها جان شش انسان را در جنوب شرقی ایران گرفته است و تعدادی صیاد نیز بر اثر آن ناپدید شده اند که به آثار تاریخی جنوب استان سیستان و بلوچستان تا به حال 20 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که تا چند روز پیش مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان می گفت طوفان حاره ای شاهین، آسیبی به بناهای تاریخی جنوب این استان وارد نکرده است، روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان به نقل از مجید کلانوری، معاون میراث فرهنگی این اداره خبر داد که پس از بررسی های جدید کارشناسان، برآورد شده طوفان و بارندگی اخیر به بناهای تاریخی جنوب استان و موزه چابهار حدود 20 میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

او گفت: با وجود تدابیر حفاظتی از جمله سرکشی به بناها قبل باران و نظافت بام و آزادسازی ناودان ها، از آن جا که باران تداوم داشته و از سویی همراه با باد شدید بوده، متاسفانه آسیب های جدی به برخی از بناها وارد شده که لازم است با قید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد ریال خسارت طوفان به تاریخ سیستان و بلوچستان

20 میلیارد ریال خسارت طوفان به تاریخ سیستان و بلوچستان