مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-06سياسي

زیارتی که پاداشش بهشت است/ مقام زائر امام رضا (ع) هم ردیف مقام شهدای بدر


یک کارشناس مذهبی درباره جایگاه زیارت امام رضا (ع) گفت: امام کاظم (ع) نعمت هایی که شامل شهدای جنگ بدر است و در سوره آل عمران آمده را به زوار امام رضا (ع) هم تعلق داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سی ام ماه صفر برابر است با سالروز شهادت امام رضا (ع)، امامی که پیامبر (ص) ولادت و شهادتش در خراسان را بشارت داد و فرمود شفاعت کسی او را زیارت نمی کند مگر خداوند گرفتاری اش را برطرف کند.

فضائل بی شماری برای این امام عزیز بیان شده که در در این راستا با با حجت الاسلام محمدجواد مهریار کارشناس مذهبی و پژوهشگر اهل بیت (ع) دقایقی به گفت وگو نشستیم.

پذیرش ولایت امام رضا (ع) به عنوان امام هشتم سند شیعه امامیه است مهریار پذیرش ولایت امام رضا (ع) به عنوان امام هشتم را سبب قرار گرفتن در شیعیان امامیه دانست و گفت: قبول ولایت و امامت هشتمین حجت خدا بر عالم هستی، یعنی امام رضا (ع)، سبب می شود تا شیعیان امامیه از دیگر مذاهب و فرقه ها جدا شوند.

اگر در بین تمام فضائل امام رئوف بررسی و تحقیق شود، قطعاً می توان بالاترین فضیلت را در بیان و توصیف رسول خدا (ص) نظاره کرد.

نظر پیامبر (ص) درباره زائر امام رضا (ع) وی ادامه داد: نبی رحمت الهی در فضیلت امام هشتم فرمودند: پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد، هیچ گرفتار و گنه‏کاری او را زیارت نمی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارتی که پاداشش بهشت است/ مقام زائر امام رضا (ع) هم ردیف مقام شهدای بدر

زیارتی که پاداشش بهشت است/ مقام زائر امام رضا (ع) هم ردیف مقام شهدای بدر