مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-06اقتصادي

صیادان مازندران به صف شدند/ 15 مهر آغاز فصل صید در مازندران


مدیرکل شیلات مازندران از آمادگی صیادان این استان خبر داد و گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت صید کشور، آغاز فصل صید از 15 مهرماه در منطقه میانکاله و 20 مهرماه در مابقی نقاط سطح مازندران خواهد بود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران از آمادگی صیادان این استان خبر داد و گفت: براساس تصمیم کمیته مدیریت صید کشور، آغاز فصل صید از 15 مهرماه در منطقه میانکاله و 20 مهرماه در مابقی نقاط سطح مازندران خواهد بود.

حسن اسحاقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به رهاسازی بچه ماهیان، امیدواریم نسبت به سال گذشته، شاهد افزایش صید در مازندران باشیم، چرا که هر چقدر صید بیشتر باشد باعث بهتر شدن وضعیت معیشت، صیدگاه ها و تثبیت شغل صیادی می شود و علاوه بر آن اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت سازمان شیلات در مورد صید ماهیان استخوانی و شیوه ای پره به وقوع می پیوندد.

مدیرکل شیلات مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرایط روردخانه های شاخص شیلاتی و مابقی رودخانه های مازندران مناسب نیست و تا زمانی که این شرایط از عوامل زیستی محیطی، سد معبرهای رودخانه ای و غیره پاکیزه و به سمت ایده آل پیش نرود، نمی توان انتظار مناسبی از صید و بهره برداری داشت و ماهیان با کیفیت و به صورت طبیعی برای تخم ریزی به رودخانه ها نمی آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیادان مازندران به صف شدند/ 15 مهر آغاز فصل صید در مازندران

صیادان مازندران به صف شدند/ 15 مهر آغاز فصل صید در مازندران