مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-06سياسي

ثبت موقوفات 45 میلیارد ریالی در جهرم و خفر


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با ایام گرامیداشت دهه وقف، سه موقوفه به ارزش 45 میلیارد ریال در شهرستان های جهرم و خفر ثبت شد.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: همزمان با ایام گرامیداشت دهه وقف، سه موقوفه به ارزش 45 میلیارد ریال در شهرستان های جهرم و خفر ثبت شد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرایی چهارشنبه 14 مهرماه به خبرنگاران گفت: موقوفات جدید به ثبت رسیده در این دو شهرستان شامل عرصه و اعیان واحدهای تجاری، آپارتمان و یک قطعه زمین بوده است.

وی گفت: یکی از این موقوفات شامل شش دانگ عرصه و اعیان 6 باب مغازه به همراه زیرزمین به مساحت 225 مترمربع بوده که توسط واقف خیراندیش فاطمه عباس زاده جهرمی و با نیت تامین جهیزیه برای زوج های جوان بی بضاعت و همچنین مساعدت به ایتام به ثبت رسیده است.

صفری گرایی افزود: همچنین نیک اندیش دیگری که حاضر نشد نامش ذکر شود، شش دانگ عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان مسکونی به همراه همه لوازم و تجهیزات با نیت برگزاری مراسم های شهادت و میلاد ائمه اطهار(ع) را وقف کرده است.

او سومین وقف جدید را یک قطعه زمین در منطقه خاوران شهرستان خفر عنوان و اضافه کرد: این زمین به مساحت 421 مترمربع جهت احداث حسینیه به نام مبارک حضرت سیدالشهداء(ع) توسط واقف خیراندیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت موقوفات 45 میلیارد ریالی در جهرم و خفر

ثبت موقوفات 45 میلیارد ریالی در جهرم و خفر