مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-05اقتصادي

مرکز شتاب دهنده مشاغل گردشگری هرمزگان راه اندازی شد


نخستین مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کارهای گردشگری پایدار هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

- ایسنا/هرمزگان نخستین مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کارهای گردشگری پایدار هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، کمک به راه اندازی کسب و کارهای حوزه گردشگری و کارآفرینان این عرصه است.

هادی ابراهیمی افزود: این مرکز در زمینه دریافت تسهیلات، نظارت بر واحدها و بررسی طرح های حوزه گردشگری به متقاضیان راه اندازی کسب و کارها در حوزه گردشگری کمک می کند.

وی بیان کرد: هفت مرکز شتاب دهنده در حوزه های مختلف شغلی در هرمزگان فعالیت می کنند که این واحد نخستین مرکز در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه این مرکز می تواند ایده های خلاقانه کسب و کارهای حوزه گردشگری و حتی صنایع دستی را عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: این مرکز، فضا و تجهیزات مناسب برای آموزش راهنمایان گردشگری، تورگردان ها، بلدهای محلی و شغل های مرتبط در این زمینه را دارد که تلاش می شود از ظرفیت این مرکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شتاب دهنده مشاغل گردشگری هرمزگان راه اندازی شد

مرکز شتاب دهنده مشاغل گردشگری هرمزگان راه اندازی شد