مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-05دانش

هزینه های تحصیلی دانشجویان پیام نور در مناطق محروم تامین می شود


رییس هیأت مدیره بنیاد خیرین دانشگاه پیام نور گفت: مهم ترین هدف بنیاد خیرین این دانشگاه در حال حاضر بورسیه تحصیلی دانشجویان مستعد کم بضاعت در سراسر کشور به ویژه در مناطق کمتر برخوردار است.

- به نقل از دانشگاه پیام نور، دکتر علم الهدی با اشاره به رسالت بنیاد خیرین دانشگاه پیام نور افزود: این بنیاد یک مؤسسه خیریه غیر دولتی دانشگاهی است که با هدف حمایت از دانشجویان کم برخوردار و فراهم کردن امکان تحصیل برای دانشجویانی که به خاطر نداشتن سرمایه از آن باز می مانند، تأسیس شده است.

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی که در سراسر کشور دارای مراکز و واحد است، توانسته قشر عظیمی از دانشجویان را به ویژه از مناطق محروم تحت پوشش خود داشته باشد.

وی شهریه پایین دانشگاه پیام نور را یکی از ویژگی های مهم این دانشگاه دانست و یادآور شد: شهریه دانشگاه پیام نور یک سوم دانشگاه های شهریه بگیر است و همین امر نیز باعث شده اکثر دانشجویان این دانشگاه را برای تحصیل برگزینند اما با وجود این شهریه پایین نیز، بسیاری از دانشجویانی که از قشر آُسیب پذیر هستند، نمی توانند شهریه خود را پرداخت کنند.

وی نظام آموزشی سخت در دانشگاه پیام نور را دومین ویژگی مثبت این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: نظام چانه زنی بین استاد و دانشجو در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های تحصیلی دانشجویان پیام نور در مناطق محروم تامین می شود

هزینه های تحصیلی دانشجویان پیام نور در مناطق محروم تامین می شود