مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:552021-10-05سياسي

یادمان شهدای گمنام سلطانیه افتتاح می شود


همزمان با برگزاری کنگره شهدای سلطانیه، یادمان شهدای گمنام این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در گفت وگو با خبرنگار فارس زنجان؛ با بیان اینکه سه شهید گمنام در شهرستان سلطانیه آرام گرفته اند، اظهارکرد: همزمان با برگزاری کنگره شهدای سلطانیه، یادمان شهدای گمنام این شهرستان به بهره برداری می رسد.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه تدفین شهدای گمنام در شهرستان سلطانیه در 22 مرداد سال 94 انجام شد، تصریح کرد: متاسفانه احداث یادمان شهدای گمنام سلطانیه از زمان تدفین شش سال به طول انجامیده است، این در حالی است که طبق مقررات، شش ماه بعد از دفن شهدای گمنام در هر شهری باید ساخت یادمان برای مقبره شهدا نیز به سرانجام برسد.

حجت الاسلام حسینی نسب ادامه داد: با پیگیری های انجام شده و با توجه به نزدیکی زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان، روند احداث یادمان شهدای گمنام سلطانیه رو به اتمام است و این پروژه 19 مهرماه امسال، همزمان با برگزاری کنگره شهدای این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در کنار مساعدت وزیر دفاع، شهرداری نیز به عنوان مجری این طرح، 100 میلیون تومان در این پروژه هزینه کرده است، یادآور شد: با بهره گیری از ظرفیت خیرین نیز اعضای ستاد یادمان 10 میلیون تومان و ایثارگران شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای گمنام سلطانیه افتتاح می شود

یادمان شهدای گمنام سلطانیه افتتاح می شود