مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-05اقتصادي

سیستان و بلوچستان ظرفیت عمده صید و صیادی و صنایع شیلاتی کشور را دارد


سیستان و بلوچستان ظرفیت عمده صید و صیادی و صنایع شیلاتی کشور را دارد و یک سری اختیارات باید از شیلات کشور به شیلات استان تفییض و ایجاد زیر ساخت های راه و تجهیز اسکله ها به فیبر نوری و اینترنت و شبکه مخابراتی نیز مورد تاکید است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان ظرفیت عمده صید و صیادی و صنایع شیلاتی کشور را دارد و یک سری اختیارات باید از شیلات کشور به شیلات استان تفییض و ایجاد زیر ساخت های راه و تجهیز اسکله ها به فیبر نوری و اینترنت و شبکه مخابراتی نیز مورد تاکید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین مدرس خیابانی در سفر به شهرستان کنارک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای شناورسازی می توانند بخش عمده ای از اشتغال را برای جوانان ایجاد، گفت: همه ظرفیت های شهرستان کنارک به جهت ایجاد زنجیره تامین، تولید و ارزش مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: همه ظرفیت های شهرستان کنارک به جهت ایجاد زنجیره ی تامین، تولید و ارزش مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان طی بازدیداز کارخانه شناور سازی در شهرک صنعتی کنارک گفت: در این بازدید مشکلاتی از جمله عدم صدور مجور شیلات برای تولید شناورهای صیادی از سوی صنعتگران مطرح شد که با این مشکلات واحدهای تولیدی نمی توانند از ظرفیت کامل استفاده کنند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان ظرفیت عمده صید و صیادی و صنایع شیلاتی کشور را دارد

سیستان و بلوچستان ظرفیت عمده صید و صیادی و صنایع شیلاتی کشور را دارد