مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-04اقتصادي

حدود 20 هزار دانش آموز رشتی دز اول واکسن را دریافت کردند


مجموع دانش آموزان بالای 12 سال شهرستان رشت، تعداد 65513 نفر است که از این تعداد تا به امروز 19564 نفر دز یک و تعداد 335 نفر دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: مجموع دانش آموزان بالای 12 سال شهرستان رشت، تعداد 65513 نفر است که از این تعداد تا به امروز 19564 نفر دز یک و تعداد 335 نفر دز دوم واکسن خود را دریافت کرده اند.

علی فتح اللهی در ستاد کرونا شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرایط تامین و تزریق واکسن و همچنین افزایش مراکز واکسیناسیون شرایطی را فراهم کرده که آن نارضایتی ها و ازدحام های اولیه را دیگر شاهد نیستیم.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت افزود: تزریق 10 ها میلیون دز واکسن در طی چندماه کار بسیار بزرگی است که اگه همدلی و همکاری همه دستگاه ها نبود، چنین ثبات و آرامش در تزریق واکسن را شاهد نبودیم و همه دستگاه ها از بسیج، سپاه و.

در کنار بهداشت و درمان با هدف ارتقای سلامت جامعه در میدان حضور یافتند؛ این امر نشان می دهد هر زمان که هدف ها و همدلی ها یکی شد، کاستی ها هم برطرف شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از یک وضعیت مناسب و با ثباتی برخوردار هستیم که جای تشکر و قدردانی دارد، گفت: قطعا با توجه به افزایش میزان تزریق روزانه دز اول، باید بعد از سپری شدن مدت علمی به همان میزان واکسن برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 20 هزار دانش آموز رشتی دز اول واکسن را دریافت کردند

حدود 20 هزار دانش آموز رشتی دز اول واکسن را دریافت کردند