مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-04فرهنگي

واکنش خانواده سیامک اطلسی به چند شبهه و سوال


فرزند زنده یاد سیامک اطلسی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره چگونگی ابتلای پدرش به کرونا که منجر به فوت او شد، از طرف خانواده اش تاکید می کند که واکسیناسیون به شرط ادامه دار بودن رعایت پروتکل های بهداشتی، - فرزند زنده یاد سیامک اطلسی با اشاره به برخی اظهارنظرها درباره چگونگی ابتلای پدرش به کرونا که منجر به فوت او شد، از طرف خانواده اش تاکید می کند که واکسیناسیون به شرط ادامه دار بودن رعایت پروتکل های بهداشتی، تنها کاری است که برای عبور از این بحران باید انجام داد.

حدود 10 روز از درگذشت سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور قدیمی می گذرد و از همان روز اعلام خبر درگذشت او سوال ها و کامنت هایی در خبرها و فضای مجازی مطرح بود و عده ای می پرسیدند، مگر واکسن نزده بود؟ چه واکسنی زده بود؟ ایرانی یا خارجی؟ و یا اینکه می گفتند این هم از واکسن! نزنیم بهتر است.

اما این گفته ها فقط محدود به فضای مجازی و خبری نبود و خانواده اطلسی هم که این روزها داغدار هستند بی شمار با این واکنش ها روبرو شده اند.

سحر اطلسی در تماسی با ایسنا دراین باره می گوید: از روزی که پدرم فوت کردند و در خبرها اعلام شد که ایشان هر دو دوز واکسن خود را تزریق کرده بودند، شبهه هایی به وجود آمده که بسیار آزار دهنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خانواده سیامک اطلسی به چند شبهه و سوال

واکنش خانواده سیامک اطلسی به چند شبهه و سوال