مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-04ورزشي

تکواندو آبادان هیچ زیرساخت و پشتوانه ای ندارد


سرمربی و مدیر فنی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیت این تیم و رشته تکواندو در استان خوزستان، گفت: تکواندو آبادان هیچ زیرساخت و پشتوانه ای ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، تیم پالایش نفت آبادان به عنوان تنها نماینده خوزستان در ادوار اخیر لیگ برتر تکواندو، در چند سال اخیر سعی در تغییر سیمای خود از وابستگی به بازیکنان غیربومی و در دو فصل اخیر، سعی در استفاده حداکثری از بازیکنان بومی داشته است.

در کنار آن، وجود استعدادها و نخبگان ورزشی در سطح این شهرستان و استان خوزستان، این باشگاه را بر آن داشته تا با راه اندازی آکادمی و استفاده از بازیکنان بومی، فعلا خود را در کمرکش لیگ برتر تکواندو کشور حفظ کند تا در سال های آینده، بتواند با استفاده از داشته های خود، برابر رقبا صف آرایی کرده و با توان حداکثری بازیکنان بومی، در اندیشه کسب سکو در این آوردگاه باشد.

در همین ارتباط، سرمربی و مدیر فنی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان، در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر و در خصوص شرایط این تیم و چگونگی تمرینات و اهداف این باشگاه در این رشته، سخنانی را با اصحاب رسانه در میان گذاشت.

روح الله گودرزی سرمربی تیم تکواندو پالایش نفت آبادان، در خصوص آخرین وضعیت این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل اوج گیری پاندمی فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو آبادان هیچ زیرساخت و پشتوانه ای ندارد

تکواندو آبادان هیچ زیرساخت و پشتوانه ای ندارد