مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-04فرهنگي

«آداپت» دنیای موازی نیست


کارگردان فیلم کوتاه «آداپت» معتقد است این فیلم به دلیل توالی و پیوند سکانس ها با یکدیگر به صورت سکانس- پلان ساخته شده است.

- کارگردان فیلم کوتاه آداپت معتقد است این فیلم به دلیل توالی و پیوند سکانس ها با یکدیگر به صورت سکانس- پلان ساخته شده است.

کمال کچوییان در گفتگو با.

کمال کچوییان کارگردان فیلم کوتاه آداپت که همراه با بسته فیلم کوتاه شکست زمان در سینماهای هنروتجربه درحال اکران است در گفتگو با ایسنا درباره این فیلم گفت: آداپت درباره زوج هایی ست که با یکدیگر زندگی می کنند.

سعی کرده ام در این فیلم هم زیستی میان آدم هایی را نشان دهم که باتوجه به ارتباط مریضی که دارند، روابط خود را ادامه می دهند و هیچگاه دلیل این امتداد را متوجه نشدم، ممکن است به دلیل ترس از تنهایی یا هر چیز دیگری باشد.

او ادامه داد: آداپت همچنین به یک سری مازوخیسم هایی که در روابط وجود دارند، اشاره می کند؛ یکدیگر را آزار می دهند اما درعین حال هم زیستی شان را به صورت یک لوپ ادامه می دهند.

کچوییان با اشاره به اینکه آداپت به وسیله دوربین تلفن همراه فیلمبرداری شده است درباره علت این مساله عنوان کرد: لوکیشنی که برای فیلمبرداری انتخاب کردیم، ساختمانی بود که افراد حاضر در آن علاقه ای به رفت وآمد تیم تولید با دوربین فیلمبرداری نداشتند به همین دلیل سعی کردیم با دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آداپت» دنیای موازی نیست

«آداپت» دنیای موازی نیست