مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-04ورزشي

حضور پرقدرت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم شهرداری همدان با اردوی آماده سازی خوب و با تمام قدرت به استقبال لیگ دسته اول فوتبال کشور می رود.

- با اشاره به نحوه آماده سازی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: همچون فصل گذشته اردوی پیش از فصل خود را در کمپ مجهز دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز کردیم.

وی افزود: 25 روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تمرینات بدنسازی و آماده سازی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم به آمادگی خوبی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: یک دیدار تدارکاتی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کردیم که 8 بر یک موفق به شکست حریف خود شدیم.

طلایی منش خاطرنشان کرد: بعد از اردو آماده سازی در همدان برای برگزاری دیدار تدارکاتی برابر مس کرمان و انجام تست های پزشکی ایفمارک راهی تهران شدیم.

وی با اشاره دیدار برابر مس کرمان بیان کرد: تیم فوتبال مس کرمان یکی از متمول ترین تیم های گروه ما بوده که قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه 10 بازیکن ما می شود و این تیم تنها در اردوی کردان کرج بیش از 600 میلیون تومان هزینه کرده بود و از نظر مالی به هیچ وجه با ما قابل مقایسه نیست.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: این دیدار برای ما محک خوبی بود تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرقدرت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول

حضور پرقدرت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول