مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-03اجتماعي

بیش از 530 دانش آموز تحت پوشش موسسه خیریه دارالاکرام قم


مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم گفت: 537 دانش آموز تحت پوشش این موسسه اشتغال به تحصیل دارند و 74 دانش آموز نیز فارق التحصیل شده اند.

- ایسنا/قم مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم گفت: 537 دانش آموز تحت پوشش این موسسه اشتغال به تحصیل دارند و 74 دانش آموز نیز فارق التحصیل شده اند.

منوچهر دهشیری در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: موسسه خیریه دارالاکرام از سال 1380 و با شعار تحصیل حق همه کودکان است فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون دارای 23 شعبه در کشور است.

وی افزود: این موسسه آمادگی دارد تا با کمک خیرین تمام دانش آموزان بازمانده از تحصیل را تحت پوشش قرار بدهد.

دهشیری ادامه داد: با توجه به سابقه هشت ساله شعبه قم، بیش از 530 دانش آموز تحت پوشش موسسه دارالاکرام قم درآمده و 74 دانش آموز هم فارق التحصیل و توانمند شده اند.

وی افزود: موسسه دارالاکرام درجهت حفظ کرامت خانواده ها بعد از شناسایی دانش آموزان مستعد تحصیلی که فاقدسرپرست موثرهستند واستاندارد موسسه راجهت پذیرش دارند ضمن تصویب خواهی، با آن ها قرارداد بورسیه برای ادامه فعالیت و همکاری امضا می کند.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم تصریح کرد: فعالیت های این موسسه به صورت مددکاری است و تمام دانش آموزان دارای مددکارانی آموزش دیده، پرتوان وخبره هستند که ماهیانه اطلاعات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 530 دانش آموز تحت پوشش موسسه خیریه دارالاکرام قم

بیش از 530 دانش آموز تحت پوشش موسسه خیریه دارالاکرام قم