مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-03اقتصادي

کوچکی نژاد: کره اگر نمی تواند پول ما را بدهد به جای کالا به ما تکنولوژی بدهد


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر کره جنوبی به خاطر تحریم بانکی نمی تواند دلارهای نفتی ما را به ما بدهدبه ما تکنولوژی و ماشین آلات و مواد اولیه بدهد نه اینکه با فروش کالا ، - جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توقف واردات لوازم خانگی از کره جنوبی گفت: ما امروز در حوزه تولید لوازم خانگی هم به لحاظ کمیت و هم به لحاظ کیفیت قادر به نیاز کشورمان هستیم و شرکت های ما به خوبی در این عرصه خود را نشان داده اند.

وی افزود: علاوه بر این ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره زمینه را برای رونق تولید این کالاها در داخل فراهم می کند و جلوی بیکاری کارگران مان را خواهد گرفت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: متأسفانه کشور کره جنوبی طی سال های گذشته نشان داده تابع محض سیاست های آمریکا است و کشور قابل اعتمادی نیست.

  کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: در حالیکه بازار کشور ما در اختیار شرکت های کره ای بود آنها به یکباره با یک اشاره آمریکا کشور ما را ترک و بازار ما را خالی کردند و با این کارشان نشان دادند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: اگر کره ایی ها بهانه شان این است که به خاطر تحریم های بانکی آمریکا نمی توانند دلارهای نفتی ما را به ما پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکی نژاد: کره اگر نمی تواند پول ما را بدهد به جای کالا به ما تکنولوژی بدهد

کوچکی نژاد: کره اگر نمی تواند پول ما را بدهد به جای کالا به ما تکنولوژی بدهد