مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-03اقتصادي

اعتبارات دولتی شهرداری فردوس به سه برابر افزایش یافت


فرماندارفردوس از افزایش سه برابری اعتبارات تملک دارایی و سایر منابع دولتی شهرداری فردوس در بودجه 1400 به نسبت سال قبل خبر داد.

- ، حمید حلاج مقدم ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید فردوس اضافه کرد :84 درصد جمعیت شهرستان فردوس در شهرهای فردوس، اسلامیه و باغستان زندگی می کنند که نیازمند خدمات بیشتری هستند.

وی تصریح کرد: شهر فردوس به لحاظ سیستم مدیریت شهری یکی از شهرهای برتر استان است و زیرساخت های خوبی دارد که باید ارتقا یابد.

فرماندار فردوس تاکید کرد: شهردار فردوس باید بر اساس اصول معماری، اسلامی و ایرانی حرکت کند و معماری بومی و برخاسته از فرهنگ ناب مردم منطقه را مد نظر داشته باشد.

وی امانتداری، کارآمدی و نگاه عدالت محور به تمام محلات شهر را از خصوصیات یک شهردار موفق برشمرد و افزود: شفاف سازی مسائل مالی و هزینه کردهای شهرداری باید به عنوان یک اصل مهم به صورت مستمر برای مردم تشریح شود.

امام جمعه فردوس نیز شهرداری را ارگانی دانست که بیشتر از سایر دستگاه های خدمات رسان دیگر می تواند فرهنگ غنی و بومی یک شهر را ترویج کند.

حجت الاسلام محمد شاکری با بیان اینکه باید در مدیریت شهری حقوق تمام شهروندان رعایت شود گفت: در مبلمان و خدماتی که شهرداری ارائه می دهد مردم باید از امنیت کامل برخوردار باشند و این حق مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات دولتی شهرداری فردوس به سه برابر افزایش یافت

اعتبارات دولتی شهرداری فردوس به سه برابر افزایش یافت