مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-03سياسي

منعی برای صدور حکم شهردار همدان وجود ندارد


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تا آخرین لحظه ای که شورای شهر با وزارت کشور در ارتباط بوده است منعی برای صدور حکم شهردار همدان وجود ندارد.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تا آخرین لحظه ای که شورای شهر با وزارت کشور در ارتباط بوده است منعی برای صدور حکم شهردار همدان وجود ندارد.

سعید نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عدم تأیید شهردار پیشنهادی همدان شایعه است، اظهار کرد: فرایند تأیید شهردار همدان مانند دیگر شهرها زمان بر است و طبق روال عادی پیش می رود،.

وی ادامه داد: این سازوکار در سراسر کشور کاملا طبیعی است و کارهای تأیید ایشان نیز طبق روال معمول در حال انجام است و تا جایی که ما اطلاع داریم مشکلی وجود ندارد.

نظری با بیان اینکه 99 اطمینان داریم در صدور حکم شهردار پیشنهادی همدان هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: اگر به هر دلیل وزارت کشور ایشان را تأیید نکند بحث دیگری است و ساز و کار جداگانه ای دارد اما تاکنون بن بستی در این زمینه وجود ندارد.

نایب رییس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه فرایند تأیید تعداد کمی از شهرداران سراسر کشور انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلی در مدیریت شهری همدان وجود ندارد و سرپرستی شهرداری وظایف خود را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منعی برای صدور حکم شهردار همدان وجود ندارد

منعی برای صدور حکم شهردار همدان وجود ندارد