مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-03سياسي

کشاورزی گرفتار بی برنامگی الگوی کشت، عرضه و تقاضا است


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خواهان ارائه الگوی کشت، عرضه و تقاضا برای رفع مشکلات کشاورزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از خانه ملت، حسین محمدصالحی دارانی در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 مهرماه) و انقلاب هستند اما کاستی ها و نارسایی ها در منطقه همچنان آزار دهنده است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین و میاندشت در مجلس بیان کرد: برخی واحد های پیام نور در پایان دولت دوازدهم در مناطق محروم از دفترچه انتخاب رشته حذف شدند، از وزیر علوم درخواست بازگرداندن فوری آنها را داریم.

دفتر خبری شهرستان فریدن پس از 20 سال سابقه امروز خودرو، دوربین و تجهیزات قبلی را ندارد و سال ها است بدون خبرنگار مانده است، باعث تاسف است که صدا و سیمای کشور با درآمدهای فوق نجومی در تامین این خواسته بی تفاوت مانده است، مسئولین صدا و سیما اگر توان تامین تجهیزات را ندارد اعلام کنند تا از طریق بنگاه های خیریه به کمکشان بشتابیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین و میاندشت قطب تولیدات کشاورزی و آب ریز مهم زاینده رود در استان اصفهان است اما خشکسالی های اخیر امان مردم را بریده است لذا باید مبالغ دریافتی از حوزه صنعت برای تنش های آبی برای حق آبه و نکشت به این منطقه نیز پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزی گرفتار بی برنامگی الگوی کشت، عرضه و تقاضا است

کشاورزی گرفتار بی برنامگی الگوی کشت، عرضه و تقاضا است