مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-03اجتماعي

طرح ساماندهی تردد خودرو در دانشگاه فردوسی مشهد چگونه اجرا می شود؟


معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برنامه اصلی دانشگاه سبز کنترل ترافیک در دانشگاه است و یکی از این راه ها، جلوگیری از ورود خودروهای غیردانشگاهی است که در حال حاضر به دلیل مواجهه شهر با مشکلات ترافیکی امکان پذیر نیست.

- معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد پاسخ داد طرح ساماندهی تردد خودرو در دانشگاه فردوسی مشهد چگونه اجرا می شود؟ ایسنا/خراسان رضوی معاون اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برنامه اصلی دانشگاه سبز کنترل ترافیک در دانشگاه است و یکی از این راه ها، جلوگیری از ورود خودروهای غیردانشگاهی است که در حال حاضر به دلیل مواجهه شهر با مشکلات ترافیکی امکان پذیر نیست.

دکتر حسین انصاری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح ساماندهی تردد خودرو در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: این پروژه تقریبا از دو سال گذشته شروع شده است، علت اساسی برنامه ریزی این طرح مواجه با مشکل در ورودی های دانشگاه بود که بر همین اساس نیز شکایتی هم از سمت پلیس راهور از دانشگاه سبز به قوه قضاییه شده بود.

با ورود پلیس راهور و مجموعه ترافیک شهرداری به این موضوع، تشخیص داده شد که کنترل درب شرقی دانشگاه برای ورود خودروها صورت گیرد و بر اساس آنچه از طریق دوربین های مدار بسته چک شده بود، مشاهده شد که این ورودی ها تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی تردد خودرو در دانشگاه فردوسی مشهد چگونه اجرا می شود؟

طرح ساماندهی تردد خودرو در دانشگاه فردوسی مشهد چگونه اجرا می شود؟