مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-03اقتصادي

زارع بیدکی: دستهای پشت پرده مانع انتخاب سریع شهردار مهریز شده


رییس شورای شهر مهریز در خصوص انتصاب شهردار این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: انتقاد بی اساسی بعضی از افراد سودجو در انتخاب شهردار و سنگ اندازی های افرادی که منافع خود را در خطر می دیدند باعث به تأخیر افتادن حکم شهردار مهریز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، حمید رضا زارع بیدکی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت شهری در این شهرستان، تعیین و تکلیف زمین های رها شده در این شهرستان را از جمله اقدامات در دستور کار مدیریت شهری دانست و اظهار کرد: صاحبان زمین های نیمه کاره در سطح شهرستان مهریز بالغ بر 400 میلیارد تومان بدهی دارند که باید هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی ساماندهی ورودی شهرستان را از دیگر اقدامات در دستور کار عنوان کرد و افزود: ورودی باغشهر تاریخی مهریز تاکنون دو میلیارد تومان هزینه در بر داشته و برای اتمام آن به سه میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

سرپرست شهرداری مهریز در خصوص جمع آوری زباله های دپو شده در سطح شهر نیز، گفت: بعضی از افراد اگر حقوق پاکبان پرداخت نشود یا در حادثه ای برای آنها اتفاق ناگواری رخ دهد، تقسیم عادله سرمایه، هزینه ها و بودجه بوده است، تصریح کرد: اعضای شورای ششم مهریز با هدف ایجاد همدلی و متحدکردن شهروندان در جهت پیشرفت باغشهر تاریخی مهریز روی کار آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع بیدکی: دستهای پشت پرده مانع انتخاب سریع شهردار مهریز شده

زارع بیدکی: دستهای پشت پرده مانع انتخاب سریع شهردار مهریز شده