مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-03بين الملل

فلسطین موضعگیری بین المللی جدی برای توقف شهرک سازی ها را خواستار شد


وزارت خارجه فلسطین از جامعه جهانی و دولت آمریکا خواست موضعگیری های خود در مخالفت با شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین را اجرایی کنند.

- وزارت خارجه فلسطین از جامعه جهانی و دولت آمریکا خواست موضعگیری های خود در مخالفت با شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و پاکسازی نژادی ملت فلسطین را اجرایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری وفا فلسطین، این وزارتخانه در بیانیه ای از جامعه جهانی و دولت آمریکا خواست موضعگیری های خود در مخالفت با شهرک سازی های اسراییل را عملی کرده و تاکید خود بر راه حل دوکشوری را به سازوکارها و اقداماتی عملی برای احیای روند صلح تبدیل کنند.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه بیانیه خود آورد: عملیات توسعه شهرک سازی ها در مناطق فلسطین اشغالی و مصادره مساحت های گسترده ای از این اراضی همراه با عملیات پاکسازی نژادی گسترده و جنگ علنی برای نابودی هویت فلسطین در تمامی مناطق ج که بیشتر مساحت کرانه باختری را تشکیل می دهند، ادامه دارند.

این وزارتخانه افزود: دولت اسراییل برای رسیدن به این هدف خود، انواع فشارها و محدودیت ها را بر زندگی شهروندان فلسطینی وارد کرده و در ارتکاب جرائم و نقض های بیشتر در حق فلسطینی ها تعلل نمی کند، در واقع تل آویو از شمال تا جنوب کرانه باختری و در راس آن قدس شرقی اشغالی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین موضعگیری بین المللی جدی برای توقف شهرک سازی ها را خواستار شد

فلسطین موضعگیری بین المللی جدی برای توقف شهرک سازی ها را خواستار شد