مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-03اجتماعي

سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنان تحت تاثیر طوفان «شاهین» /کاهش دما در شمال کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی و کاهش 3 تا 7 درجه ی دما در برخی استان های شمال کشور، از بارندگی شدید و وزش باد شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و دریای عمان درپی فعالیت طوفان حاره ای «شاهین» خبر داد.

- سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنان تحت تاثیر طوفان شاهین /کاهش دما در شمال کشور رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی و کاهش 3 تا 7 درجه ی دما در برخی استان های شمال کشور، از بارندگی شدید و وزش باد شدید در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و دریای عمان درپی فعالیت طوفان حاره ای شاهین خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه پیش بینی کلی براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری اظهار کرد: امروز و فردا (11 و 12 مهر) بارش باران در استان های اردبیل و گیلان و گاهی بارش پراکنده در برخی مناطق مازندران و گلستان رخ می دهد.

وی ادامه داد: از سه شنبه تا جمعه (13 تا 16 مهر) در اردبیل و سواحل خزر بارش باران و روند کاهش دما حدود 3 تا 7 درجه پیش بینی می شود همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت تا آخر هفته جاری در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در برخی ساعات مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنان تحت تاثیر طوفان «شاهین» /کاهش دما در شمال کشور

سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنان تحت تاثیر طوفان «شاهین» /کاهش دما در شمال کشور