مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-03اقتصادي

وزیر نیرو: کشور، درگیر خشکسالی بی سابقه در 52 سال اخیر


شرایط خشکسالی با شرایط ترسالی و نرمال متفاوت است و اکنون باید در این وضعیت خشکسالی در مصرف آب شرب، آب کشاورزی و مدیریت منابع آبی متفاوت عمل کنیم.

- وزیر نیرو گفت: در یک خشکسالی بسیار سخت در کشور به سر می بریم.

علی اکبر محرابیان در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که شامگاه 10 مهرماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه از کمبودها همه ناراحت هستیم، اظهار کرد: در یک خشکسالی بسیار سخت در کشور به سر می بریم و براساس آمار و گزارش ها در 52 سال گذشته این خشکسالی بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شرایط خشکسالی با شرایط ترسالی و نرمال متفاوت است و اکنون باید در این وضعیت خشکسالی در مصرف آب شرب، آب کشاورزی و مدیریت منابع آبی متفاوت عمل کنیم.

وزیر نیرو گفت: در خوزستان باید مدیران، مسوولان، مردم، کشاورزان و صنعتگران با توجه به شرایط موجود به شکلی برنامه ریزی کنند تا با کمترین مشکل، این سال سخت را پشت سر بگذاریم.

محرابیان با بیان اینکه در وزارت نیرو مهمترین حوزه ای که به دنبال بهترین برنامه ریزی برای آن هستیم حوزه خوزستان است، عنوان کرد: همه تلاش را خواهیم کرد تا برای آب شرب مردم از نظر کمی مشکلی پیش نیاید و برای بحث کیفیت نیز با استفاده از امکانات موجود در استان و کشور به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کرد تا مردم با کمترین مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: کشور، درگیر خشکسالی بی سابقه در 52 سال اخیر

وزیر نیرو: کشور، درگیر خشکسالی بی سابقه در 52 سال اخیر