مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-02پزشكي

کاهش میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کووید-19 با کمک داروی ضد انعقاد خون


پژوهشگران آمریکایی و سوییسی در بررسی جدید خود قصد دارند با استفاده از داروی ضد انعقاد خون، میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان را کاهش دهند.

- پژوهشگران آمریکایی و سوییسی در بررسی جدید خود قصد دارند با استفاده از داروی ضد انعقاد خون، میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کووید-19 در بیمارستان را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشگاه مینه سوتا، بسیاری از افراد مبتلا به کووید-19 به خاطر التهاب شدید، لخته شدن غیرطبیعی خون را تجربه می کنند که می تواند به بروز عوارض جدی و مرگ و میر منجر شود.

پژوهشگران دانشگاه مینه سوتا (University of Minnesota) آمریکا و دانشگاه بازل (Basel University) سوییس، در تلاش برای یافتن راه های کاهش لخته شدن خون، کاهش میزان بستری شدن با تجویز داروهای ضد انعقاد خون را مورد بررسی قرار دادند.

سامه حوضین (Sameh Hozayen)، استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا و از پژوهشگران این پروژه گفت: ما می دانیم که کووید-19 می تواند شکل گیری لخته های خون را در پی داشته باشد که به مرگ بیماران منجر می شوند اما باید دید که آیا داروهای ضد انعقاد خون می توانند جان افراد مبتلا به کووید-19 را نجات دهند یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کووید-19 با کمک داروی ضد انعقاد خون

کاهش میزان بستری شدن بیماران مبتلا به کووید-19 با کمک داروی ضد انعقاد خون