مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-02پزشكي

تنها یک شهرستان آبی در استان اصفهان


بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از نظر شیوع کرونا، هم اکنون وضعیت یک شهرستان آبی، 7 شهرستان زرد و 14 شهرستان نارنجی است.

- ایسنا/اصفهان بر اساس آخرین رنگ بندی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از نظر شیوع کرونا، هم اکنون وضعیت یک شهرستان آبی، 7 شهرستان زرد و 14 شهرستان نارنجی است.

بویین و میاندشت تنها شهرستان استان اصفهان با وضعیت آبی است و شهرستان های اردستان، اصفهان، خمینی شهر، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نجف آباد و نطنز در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

برخوار، تیران و کرون، چادگان، خوانسار، خور و بیابانک، دهاقان و نایین نیز شهرستان های با وضعیت زرد رنگ در استان اصفهان هستند.

در شبانه روز گذشته منتهی به امروز (شنبه_10 مهرماه) 28 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان فوت کردند که تست کرونای 19 نفر مثبت بود.

طی این مدت 319 بیمار جدید در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 22 شهرستان استان بستری شدند، درحالی که 263 بیمار بهبود یافته از بیمارستان ها مرخص شدند.

هم اکنون دو هزار و 9 بیمار کووید19 در بیمارستان های استان اصفهان بستری هستند که حال 312 بیمار وخیم است و در بخش های آی سی یو بیمارستان ها بستری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها یک شهرستان آبی در استان اصفهان

تنها یک شهرستان آبی در استان اصفهان