مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-02سياسي

چرا برخی افراد واکسن کرونا تزریق نمی کنند؟


برخی افراد تصور می کنند مطالعه پست ها در تلگرام یا واتساپ یا اینستاگرام به معنی تحقیق است و تصور می کنند نفس انتشار مطلب در شبکه های اجتماعی به این معناست که آن ها برای مخالفت خود با واکسیناسیون دلیل و منبع معتبری دارند.

- امیر پروسنان - ایرنا - بهبود شرایط واردات واکسن کرونا در هفته های اخیر منجر به سرعت گرفتن واکسیناسیون شده، اما این در شرایطی است که برخی افراد تمایلی به تزریق واکسن ندارند؛ از مهم ترین دلایل مخالفت ها، اطلاعات غلط ضد واکسن و انتشار آنها در فضای مجازی می باشد.

تزریق واکسن کرونا در شرایط شیوع ویروس کرونا، اقدامی عقلانی است، اما چه اتفاقی رخ می دهد که این عقلانیت در جامعه کمتر از حد انتظار مشاهده می شود؟ این در حالی است که باید بدانیم، عقلانیت یکی از مباحث روان شناسی اجتماعی است که در رفتار های مختلف جامعه مشاهده می شود.

ولی آیا فقط عقلانیت و رفتار های اجتماعی در این زمینه تاثیر دارند یا جای خالی آموزش و اطلاع رسانی مناسب از طرف مسوولان نظام سلامت هم احساس می شود؟ سرعت گرفتن واکسیناسیون و فقدان آموزش مناسب در شرایطی که دولت سیزدهم از ابتدای مسیر خود، قدم های محکمی در راستای واکسیناسیون و واردات واکسن کرونا برداشت، جامعه شاهد سرعت گرفتن توزیع و تزریق واکسن کرونا نیز بود، اما اتفاق عجیبی که در این مسیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی افراد واکسن کرونا تزریق نمی کنند؟

چرا برخی افراد واکسن کرونا تزریق نمی کنند؟