مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-02پزشكي

برنامه ریزی برای خصوصی سازی مرکز مالکیت فکری تا 5 سال آینده


رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش با اشاره به ماموریت های چهارگانه مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت، گفت: این مرکز با رویکرد تجاری سازی فناوری ها و پتنت ها تا 5 سال آینده به صورت خصوصی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

- رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش با اشاره به ماموریت های چهارگانه مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت، گفت: این مرکز با رویکرد تجاری سازی فناوری ها و پتنت ها تا 5 سال آینده به صورت خصوصی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منظم اسماعیل پور امروز در آیین افتتاح مرکز مالکیت فکری دفتر توسعه فناوری سلامت با بیان اینکه ماموریت های این مرکز در 4 محور تعریف شده است، افزود: اولین ماموریت این مرکز انجام تحقیقات است.

ما در بسیاری از حوزه های مالکیت فکری نقص ها و کمبودهایی داریم، ضمن آنکه بسیاری از تولیدات کشور با قوانین و مقررات منطبق نیستند و از سوی دیگر در بسیاری از موارد آیین نامه های خاصی وجود ندارد.

وی حوزه دکتری پژوهش محور را نمونه ای از این موارد دانست و اظهار کرد: زمانی که مالکیت فکری در این زمینه مشخص نباشد، بهره گیری از تحقیقات در دوره دکتری پژوهش محور امکان پذیر نخواهد بود که این مورد در دستور کار این مرکز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای خصوصی سازی مرکز مالکیت فکری تا 5 سال آینده

برنامه ریزی برای خصوصی سازی مرکز مالکیت فکری تا 5 سال آینده