مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-02فرهنگي

برگزاری شب خاطره کوچ ستارگان/ رونمایی از کتاب چریک قشقایی


همزمان با برپایی محفل خاطره کوچ ستارگان از تازه ترین اثر تولیدی حوزه هنری فارس با عنوان «چریک قشقایی» شامل خاطرات محمدحسین پرنیا به قلم مجید ایزدی رونمایی شد.

- برگزاری شب خاطره کوچ ستارگان/ رونمایی از کتاب "چریک قشقایی" ایسنا/فارس همزمان با برپایی محفل خاطره کوچ ستارگان از تازه ترین اثر تولیدی حوزه هنری فارس با عنوان چریک قشقایی شامل خاطرات محمدحسین پرنیا به قلم مجید ایزدی رونمایی شد.

همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس و در قالب نخستین برنامه از سری نشست های شب خاطره اقوام و عشایر از دوران دفاع مقدس، ضمن تجلیل از ایثارگران و غیورمردان ایل قشقایی، کتاب چریک قشقایی، رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از حوزه هنری فارس، در این نشست اعلام شد که شب های خاطره کوچ ستارگان، عنوان مجموعه برنامه هایی است که طی آن رزمندگان یکی از اقوام، طوایف و ایلات عشایر، خاطرات خود از دوران هشت ساله دفاع مقدس را بیان خواهد کرد.

اجرای ویژه نمایش سرباز وطن تازه ترین نمایش تولید شده در واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس که اصغر گروسی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

سرباز وطن نیز نمایشی است که با گروهی از هنرمندان جوان و علاقه مند کار شده و ضمن اشاره به رویدادهای مهم تاریخ ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب خاطره کوچ ستارگان/ رونمایی از کتاب چریک قشقایی

برگزاری شب خاطره کوچ ستارگان/ رونمایی از کتاب چریک قشقایی