مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-01سياسي

ایران اسلامی حضور صهیونیست هاوآمریکا را پیرامون کشور تحمل نمی کند


ایران اسلامی حضور صهیونیست ها و آمریکا را پیرامون کشور تحمل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیام گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: باید سیره و روش رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار را در زندگی به کار گیریم.

وی سپس به شهادت علی لندی، نوجوان فداکار ایذه ای در راه نجات دیگران اشاره کرد و افزود: این نوجوان فداکار درس ایثار، از خود گذشتگی و کمک به دیگران را به همه ما داد.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به رحلت علامه حسن زاده آملی اشاره کرد و ضمن تسلیت رحلت این عالم ربانی گفت: فقدان این شخصیت ضایعه ای بزرگ برای ایران و اسلام است.

قدوسی نژاد با اشاره به اربعین حسینی بزرگ ترین هدف از قیام عاشورا را زنده کردن دین خدا و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: نباید اجازه دهیم، قبح گناه در جامعه بریزد، زیرا قبح زدایی از گناهان ضربه ای بزرگ محسوب می شود، باید به مسائل فرهنگی توجه بیشتری داشت و با بدحجابی و بی حجابی به مقابله پرداخت.

وی ضمن انتقاد از زمینه سازی نفوذ صهیونیست ها توسط دولت های به ظاهر اسلامی گفت: ایران مقتدر اسلامی هرگز حضور رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جهانخوار را پیرامون کشور تحمل نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی حضور صهیونیست هاوآمریکا را پیرامون کشور تحمل نمی کند

ایران اسلامی حضور صهیونیست هاوآمریکا را پیرامون کشور تحمل نمی کند