موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-30بين الملل

تداوم و تشدید بحران سوخت در انگلستان؛ «برگزیت» یا «بی کفایتی مقامات انگلیسی»؟


بحران سوخت در انگلیس دیروز در حالی وارد هفته دوم شد که بوریس جانسون سه شنبه مدعی پایان یافتن این بحران شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بحران کمبود سوخت و خالی بودن بخش عظیمی از پمپ بنزین ها در انگلیس وارد هفته دوم شده و مردم این کشور را به هجوم آوردن به ایستگاه های سوخت تحریک کرده است.

تداوم و تشدید بحران سوخت در انگلیس روزنامه وطن امروز نوشت: در حالی که دولت انگلیس سه شنبه شب مدعی شده بود بحران کمبود سوخت در سراسر این کشور رو به کاهش گذاشته و مردم باید از حضور هیجانی و هراس آمیز در پمپ بنزین ها برای سوخت گیری خودداری کنند اما خبرگزاری رویترز دیروز در گزارشی از تداوم و تشدید بحران سوخت در انگلیس بویژه لندن خبر داد.

  بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس سه شنبه شب پس از چند روز سکوت در برابر اعتراضات ناشی از وضعیت بحرانی سوخت در این کشور گفته بود: اکنون شاهدیم که اوضاع رو به بهبود است.

از صنعت سوخت می شنویم که عرضه ها به صورت معمول به ایستگاه های توزیع سوخت می رسد و من از همه می خواهم طبیعی رفتار کرده و به کسب و کارشان بازگردند .

با این حال خبرنگار رویترز دیروز گزارش داد از حدود ساعت 6 صبح به وقت محلی، صف های طولانی خودروها بار دیگر به معدود پمپ های بنزین که فعال هستند، بازگشته و حتی ادامه این صف ها در بعضی بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم و تشدید بحران سوخت در انگلستان؛ «برگزیت» یا «بی کفایتی مقامات انگلیسی»؟

تداوم و تشدید بحران سوخت در انگلستان؛ «برگزیت» یا «بی کفایتی مقامات انگلیسی»؟