مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-30بين الملل

تاکید دوباره آمریکا بر لزوم مشارکت تایوان در عرصه جهانی


یک دیپلمات ارشد آمریکایی در نشستی با وزیر خارجه تایوان که در آن معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل هم حضور داشت، گفت ایالات متحده به توسعه گسترش فضای تایوان برای مشارکت بین المللی متعهد است.

- یک دیپلمات ارشد آمریکایی در نشستی با وزیر خارجه تایوان که در آن معاون سفیر آمریکا در سازمان ملل هم حضور داشت، گفت ایالات متحده به توسعه گسترش فضای تایوان برای مشارکت بین المللی متعهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، چین که تایوان را بخشی از اراضی خود می داند، این جزیره خودگردان را از مشارکت در بیشتر نهادهای جهانی مثل سازمان ملل منع کرده است و تاکید دارد تایوان از استان های چین است و به دسترسی های یک کشور نیازی ندارد.

جرمی کورنفورث، معاون سفارت دوفاکتو آمریکا در انستیتوی آمریکایی در تایوان (AIT) که چهارشنبه در یک جلسه مجازی درباره اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد صحبت کرد، گفت که تایوان با فناوری پیشرفته خود متعهد به استفاده از این توان تکنولوژیکی برای منافع عمومی است.

کورنفورث خاطرنشان کرد که تایوان از مشارکت معنادار در نهادهایی از جمله مجمع جهانی بهداشت منع شده است، اما گفت که این رویداد نشان می دهد که چگونه تایوان از توان تکنولوژیکی خود برای کمک به جامعه بین المللی در حل چالش های مشترک استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دوباره آمریکا بر لزوم مشارکت تایوان در عرصه جهانی

تاکید دوباره آمریکا بر لزوم مشارکت تایوان در عرصه جهانی