مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:202021-09-30سياسي

در عزل و نصب ها دخالتی نمی کنم/ سهم خواهی در عزل و نصب ها خیانت به مردم است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مسئله عزل و نصب ها دخالتی نمی کنم و این امر باید بر اساس قانون صورت بگیرد و در این زمینه باید قانون گرایی را مد نظر قرار دهیم.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مسئله عزل و نصب ها دخالتی نمی کنم و این امر باید بر اساس قانون صورت بگیرد و در این زمینه باید قانون گرایی را مد نظر قرار دهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی پنج شنبه 8 مهرماه در شورای ادارای استان همدان با اشاره به اینکه انتخاب مدیر کل ها را استاندار باید انجام دهد، افزود: اگر در عزل و نصب ها سهم خواهی ورود پیدا کند و کار سیاسی انجام دهیم خیانت به منافع مردم است و اگر مسئولان و مردم ملزم به اجرای قانون شوند بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی در ادامه بیان کرد: اشتغال جوانان مشکل جدی در همدان است و استان باید برای این مشکل برنامه جامعی داشته باشد و تلاش مضاعفی در این زمینه انجام شود.

شعبانی موثقی درباره مشکل آب استان گفت: مردم مشکل زیادی را در این رابطه احساس نکردند اما کمبود آب نیازمند برنامه جامع و بلند مدت است و امروز باید فکر کنیم تا 20 سال آینده با مشکل مواجه نشویم و به عبارت دیگر چرا وقتی دچار مشکل شدیم باید دنبال چاره باشیم بنابراین مدیر خوب باید برای آینده برنامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عزل و نصب ها دخالتی نمی کنم/ سهم خواهی در عزل و نصب ها خیانت به مردم است

در عزل و نصب ها دخالتی نمی کنم/ سهم خواهی در عزل و نصب ها خیانت به مردم است