مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:402021-09-30اقتصادي

عرضه مرغ همان 24 هزار و 900 مصوب باید انجام شود


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر بازار مرغ مازندران، گفت: درحال حاضر قیمت مرغ در بازار مازندران 24 هزار و 900 تومان باید عرضه شود که با قیمت بیشتر تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بازار مرغ طی ماه های اخیر پرتب و تاب شده و کماکان نیز همان روند را تجربه می کند؛ موضوع مهم اینکه همواره در بحث حل مشکلات بازار بحث نهاده ها مطرح می شد که اختصاص نهاده نیز نتوانست به مشکلات بازار مرغ پایان دهد.

با وجود اختصاص نهاده یارانه ای به مرغداران مقرر شد مرغ با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد اما قیمت مرغ در بازار با قیمت مصوب فاصله دارد و هنوز هم نظارت ها نتوانست به مشکلات قیمتی مرغ در بازار پایان دهد.

مسعود احمدی حاجی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران دراین باره گفت وگو با فارس، اظهار کرد: مرغ به اندازه کافی در بازار مازندران موجود است.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر بازار مرغ مازندران، افزود: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار مازندران 24هزار و 900 تومان باید عرضه شود که با قیمت بیشتر تخلف محسوب می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه محدود کردن جوجه ریزی، قیمت ها شکسته شد، اضافه کرد: مشکل تامین مرغ در استان نداریم و 100 درصد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ همان 24 هزار و 900 مصوب باید انجام شود

عرضه مرغ همان 24 هزار و 900 مصوب باید انجام شود