مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 22:252021-09-29پزشكي

کدام کشورها در مهار بیماری کووید-19 موفق عمل کردند؟


بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می گذرد و این بیماری باعث ابتلا و مرگ ومیر تعداد زیادی از افراد شده است.

بررسی انجام شده بر اساس چندین معیار مختلف ازجمله میزان مرگ ومیر در هر یک میلیون نفر، - ایسنا/خراسان رضوی بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می گذرد و این بیماری باعث ابتلا و مرگ ومیر تعداد زیادی از افراد شده است.

بررسی انجام شده بر اساس چندین معیار مختلف ازجمله میزان مرگ ومیر در هر یک میلیون نفر، ابتلا در هر یک میلیون نفر، واکسیناسیون و چگونگی بازگشایی اقتصادها انجام شده است.

کشورهایی مانند پرو، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، چک و سان مارینو تا 29 جولای بیشترین میزان مرگ ومیر ناشی از کووید -19 و کشورهایی تانزانیا، بروندی در آفریقا، لائوس در آسیا، بوتان در آسیای جنوبی و چین کمترین میزان مرگ ومیر ناشی از بیماری کووید -19 را به ازای هر یک میلیون نفر داشتند.

کشورهای جهان در تلاش بوده اند تا بتوانند به هر طریقی ازجمله اقدامات سختگیرانه محدودیت و رعایت فاصله فیزیکی موارد ابتلا را کاهش دهند اما در کشورهایی مانند آندورا در اروپا، سیشل در آفریقا، مونته نگرو در بالکان، بحرین در خاورمیانه و جمهوری چک در اروپا بیشترین موارد ابتلا به بیماری کووید گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام کشورها در مهار بیماری کووید-19 موفق عمل کردند؟

کدام کشورها در مهار بیماری کووید-19 موفق عمل کردند؟