مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-29سياسي

آمار واکسیناسیون روستاهای آستارا بسیار ضعیف است


فرمانده سپاه آستارا آمار واکسیناسون در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل را بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: در حوزه واکسیناسیون مردم در روستاها کم کاری شده و قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با افرادی که در بحث سلامت مردم کوتاهی کرده اند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سید سعید میرقربانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با و دیگر دستگاه های ذی ربط انتظار داریم درخصوص صدور برگه تردد تدابیری لحاظ کند.

  آمار واکسیناسیون روستاها بسیار ضعیف است  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی گام های متعددی برای نجات جان مردم برداشته شده و تیم های ره گیری، پیش گیری و درمان بسیج فعال و در بین مردم هستند.

  سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری آمار واکسیناسون در روستاهای بخش مرکزی و لوندویل را بسیار ضعیف توصیف کرد و افزود: در حوزه واکسیناسیون مردم در روستاها کم کاری شده و قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با افرادی که در بحث سلامت مردم کوتاهی کرده اند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

  ایمن سازی 600 نفر از دانش آموزان آستارا در برابر ویروس کرونا  مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار واکسیناسیون روستاهای آستارا بسیار ضعیف است

آمار واکسیناسیون روستاهای آستارا بسیار ضعیف است