مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:402021-09-29سياسي

رعایت شیوه نامه ها در آرامستان ها نیازمند تدبیر عمومی است


معاون خدمات شهری شهرداری قم درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آرامستان ها گفت: این موضوع نیازمند یک تدبیر عمومی در استان و همیاری و تعامل همه دستگاه های مرتبط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با و ایمنی به همه آتش نشانان غیور و فداکار تصریح کرد: تشدید نظارت ها برای رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی در بخش حمل و نقل عمومی استان در دستور کار است.

وی در این باره افزود: کاهش رعایت برخی شیوه نامه ها در این بخش، ناشی از تلقی نادرست برخی رانندگان حمل و نقل عمومی است، چراکه برخی بر این باور بودند که با تزریق دو دُز واکسن کرونا، نیازی به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری ها نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: بر این اساس، تذکر مجدد برخی نکات به این عزیزان و توجیه آنان در دستور کار قرار دارد.

ذاکریان همچنین از لکه گیری واکسیناسیون پرسنل شهرداری قم خبر داد و یادآور شد: از آن جا که قم به عنوان نخستین کلانشهر،  واکسیناسیون هوشمند و هدفمند علیه بیماری کرونا را اجرایی کرد، پیشنهاد می شود تا رهگیری هدفمند در دستور کار قرار گیرد.

وی از مرکز بهداشت استان خواست برای لکه گیری دقیق تر و تکمیل واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی و پرسنل سازمان های تابعه شهرداری، تبادل اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شیوه نامه ها در آرامستان ها نیازمند تدبیر عمومی است

رعایت شیوه نامه ها در آرامستان ها نیازمند تدبیر عمومی است